PremiumMobile.bg е онлайн магазин за мобилни телефони и друга техника, които могат да бъдат закупени на изплащане.

Обслужване на клиенти

Доставка
Фирма Premium Mobile LTD работи с куриерска фирма "Еконт". Доставката се извършва в рамките на 24 часа.
Информация и ценоразпис : Еконт

Условия за пускане на поръчка:
-Стока, поръчана и потвърдена от понеделник до петък между 9.30 - 17.00 часа, може да бъде доставена най-рано на следващия ден.
-Стока, поръчана и потвърдена в събота до 12.00 часа, може да бъде доставена най-рано в понеделник.
Защита на данните
Сайтът premiummobile.bg използва лични данни във връзка с Вашата регистрация и кореспонденция. Всеки път, когато ни предоставяте лични данни чрез сайта Вие се съгласявате те да бъдат събирани и обработвани съгласно настоящата политика. При поръчки ще трябва да предоставите допълнителни данни като например Вашето име, адрес, телефон или адрес за електронна кореспонденция. Събраните данни се използват само за цели, за които имаме Вашето съгласие.
Връщане и замяна на продукти
В срок от 7 работни дни, клиентът има право да върне стоката по чл.52, ал.1, т.7 от Закона за Защита на Потребителя, ако не е увредена, не е разпечатана, не е ползвана, с ненарушена опаковка.
Плащане, Ценообразуване и Промоции
Доставката се извършва с куриерска фирма "Еконт" за сметка на купувача и се заплаща при получаване.
Плащането на стоките може да бъде направено по следните начини:
- при доставка - при доставка на стоката заплащате дължимата сума на куриера. Поръчката ще бъде изпълнена след потвърждение от клиента.
- по банков път - можете да направите банков превод към сметката на premiummobile.bg . При извършване на поръчка ще получите писмо с нашите банкови данни. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода. При доставка на стоката дължите сумата само за доставката.
Гаранционни условия
Настоящите Общи условия уреждат реда, начина и условията за покупко-продажби на стоки през уеб сайта www.premiummobile.bg.

Гаранционното обслужване се осъществява само при наличието на коректно попълнени и валидни гаранционни документи.

Гаранцията покрива всички фабрични дефекти и такива появили се по време на ползване в софтуера и хардуера на мобилния телефон. Гаранцията не се отнася за акумулаторната батерия и аксесоарите към телефона (панели, зарядно устройство 220V, мултимедийна карта, слушалки и data-кабел). Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя. При ползване на телефона и функциите му като смартфон то времето на издръжливост на батерията може да бъде променливо.

Условия, при които не се признава гаранцията:

- Злоупотреба или неправилна експлоатация в съответствие с инструкциите за експлоатация и поддръжка.
- Дефекти, появили се в резултат от използването на продукта заедно с аксесоари, които не са одобрени за употреба с устройството.
- Неизправност на продукта, в резултат от неправилна инсталацията или експлоатация, несъответстваща на инструкциите и техническите стандарти или стандартите за безопасност установени в ръководството за експлоатация на продукта.
- Инциденти, мълния, вода, пожар, неправилна вентилация, колебания в напрежението.
- Неразрешени модификации на продукта, които са извършени с цел той да съответства на местните или международните технически стандарти в страни за които този продукт не е проектиран.
- Повреда на батерията, предизвикана от свръх зареждане или неизползване в съответствие със специфичните инструкции за грижа описани в ръководството за експлоатация на продукта.
- Серийният номер на продукта е променен, изтрит, отстранен или нечетлив.
- Батерията се зарежда със зарядни устройства, различни от тези, които са одобрени от марката на продукта.
- Което и да е от уплътненията на батерията или клетките са нарушени или показват следи от намеса.

Фирмата не носи отговорност за пропуски на производителя във софтуерната версия на мобилния апарат.
Срок за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на апарата.
При рекламация носете гаранционната карта, в противен случай гаранцията не важи.

За контакт:
телефон: +359876101022
e-mail: sales@premiummobile.bg